Zdravé tělo
Program byl srozumitelný přiměřený věku, splnil cíle. Informoval děti o nebezpečí užívání návykových látek, chování v krizových situacích (v souvislosti se škodlivými látkami).
třídní učitelka
Buď kamarád
Program je srozumitelný, dokázal žáky zaujmout, všichni spolupracovali, plnili nastavená pravidla a hry byly vhodné pro danou věkovou kategorii.
třídní učitelka
Alkohol a kouření
Program byl velice pěkně připravený, byl pestrý, zajímavý, poutavý. Obsahoval mnoho pěkných aktivit, které žáky zaujaly. Pro žáky srozumitelné, přínos nových informací pro ně velice důležitých.
třídní učitelka
Bavilo mně poslouchat nové věci a taky čemu bych se měl vyhýbat. Proto vám děkuji, že jste přišel a doufám, že se někdy ještě uvidíme. Ahoj.
žák 4. třídy
Jsme parta
Program byl dětem srozumitelný a hravá forma se jim líbila. Odkryly se i věci, o kterých všichni nevěděli a já s tím budu moci dál pracovat.
třídní učitelka
Jsem originál
Informace byly srozumitelné. Třída si zopakovala pravidla, zhodnotila se, děti měly možnost přemýšlet a vyjádřit svůj názor.
třídní učitelka
Líbilo se mi poznávat, kdo jsem. Nic mi nechybělo, jsem spokojená.
žákyně 5. třídy
Bezpečně online
Obsah byl zajímavý, zajímavé bylo zjištění o dětech (jejich znalostí internetu a častost používání). Skvělé bylo zapojení různých činností.
třídní učitelka
Mně se líbilo, že jsme hráli hru, protože to byla zábava. A v hlavě mi zůstalo, že kyberšikana je špatná věc.
žák 4. třídy
Závislosti
Cil byl jasně formulovaný, obsah a aktivity k němu přirozeně směřovaly. Informace srozumitelné a přiměřené věku. Přínos byl pozitivní.
třídní učitelka
Bylo to fajn a ujasnila jsem si, že nebudu kouřit, hrát hazard a moc pít alkohol. Líbil se mi ten příběh a různé hry, to byla sranda. Taky už moc dobře vím, že je dobré umět říct NE. Moc dík a budu se zase někdy těšit.
žákyně 6. třídy
Čas změny
Jeden z nejlepších programů Majáku. Výborné aktivity pro stmelení kolektivu, spousta nových informací ohledně puberty.
třídní učitelka,
Ta hra mě dojala. To na konci mě nebavilo, ale do života to bude potřeba. Díky!
žák 6. třídy
Líbilo se mi, že jsme si spolu povídali. Hlavně to, že jsem se dozvěděl i něco nového. Překvapilo mě, že sem toho hodně věděl, skoro vše. Moc se mi to líbilo, odnáším si z toho zážitek, srandu a možná i nové věci.
žák 6. třídy
Krása
Cíl: náhled na krásu - program strukturovaný, skvěle vedený, splnilo i mé prosby zaměření na děvčata a chlapce (jejich vycházení - chování chlapců k dívkám). Program byl srozumitelný a přínosný určitě. Super bylo mluvení o mužských vzorech a mužství (ode mne to není ono).
třídní učitelka
Dobrý, tyhle programy s majákem mě baví. Pomáhá mi uvědomovat si, jak se líp chovat. Že si má vážit víc toho, co mám. Na těchle programech mě nejvíc baví skupinové práce. Je to zábavný.
žák 7. třídy
Návykové látky
Program byl přínosný, děti pracovaly aktivně a ochotně. Informace byly přínosem, děti musely formulovat své myšlenky. Učily se společně diskutovat.
třídní učitelka
Tenhle program mi dal hodně. Ne, že bych byla na něčem závislá (drogy atd. to NE!). Je to super takhle přednášet na školách. Moc mě to bavilo. Aspoň vím, co všechno odnáší tyhle hnusný látky.
žákyně 7. třídy
Sexualita
Program splnil cíl propojit téma sex se vztahy a se všemi prvky, které ho mohou ovlivňovat (rodina, sociální sítě, kamarádi, ...), podání je srozumitelné, možnost klást otázky - vše bylo dobře vysvětlené.
třídní učitelka
Bylo to v pohodě. Vím, že to bylo o sexualitě, ale taky tam zaznělo něco o tom mít se rád, což mi i trochu pomohlo a mám nějakou motivaci.
žákyně 8. třídy
Dneska se mi to moc líbilo. Děkuju moc za super rady do života, moc si mi tím pomohl a doufám, že se ještě někdy uvidíme.
žák 8. třídy
Na netu
Program byl zaměřen na problémy v této třídě. Skutečně to vycházelo ze zaslaného mailu Majáku. Celá třída si uvědomila nebezpečí virtuálního světa. Vše ok.
třídní učitelka
Odnesla jsem si, že nesmím nijak zveřejňovat moje důležité informace a že bych si měla změnit VŠECHNA HESLA! Moc příjemně se mi to poslouchalo. Do výuky by mělo patřit trochu humoru a ty jsi to splnil. Upřímně s tím textováním se mi to děje, že si píšu už dlouhou dobu přes messenger s kámošema a v normálním rozhovoru nenacházím moc slov.
žákyně 8. třídy
Rizikové sexuální chování
Obsah byl srozumitelný, zajímavý, v mnohém pro žáky přínosný, zaměřený na to, co je v jejich věku zajímá a je pro ně důležité.
třídní učitelka
Bez věcí, co jste dnes řekl, bych udělala dost chyb.
žákyně 9. třídy
Dozvěděl jsem se, že vztah není tak lehké udržovat a nemůžu měnit holky jako boty. Když s někým budu chodit, tak se budu snažit ten vztah udržovat. Bavilo mě to.
žák 9. třídy
Za hranou
Zajímavé téma, poutavě pojato, srozumitelné. Vše dobře vysvětleno, příklady ze života - to žáky vždy zaujme. Kladně hodnotím práci a spolupráci v týmech (v každém programu).
třídní učitelka
Klima třídy
Oceňuji připravenost lektora -> nastudoval třídu předem, připravil program "na míru". Přínos pro kolektiv i učitele -> žáci se odkryli. Srozumitelné, přiměřené věku.
třídní učitelka
Bavily mě ty hry a celkově program. Nejvíc mě bavila hra s tím jeřábem a fotbálek o přestávce. Z tady toho si odnesu, že všichni nejsou tak hrozný, jak jsem si myslela. Děkuju, že jsem tu mohla být. Je to moc hezký zážitek.
žákyně 6. třídy
Adaptační program
Naučili jsme se spolupracovat a přeji si, aby jsme to dodržovali celé 4 roky. Při zvedání kostek se mi líbilo, jak jsme se pak radovali, radili jsme si a upozorňovali se. Moc se mi to tady líbilo.
žákyně 6. třídy
Sranda nebo ubližování
Ze začátku mě překvapilo, že jsme moc nemluvili. Aktivita!! U nás ve třídě by se mohlo změnit díky tomuhle programu, že se budeme víc respektovat. Ty tři hodiny se mi líbily víc, než jsem čekal.
žák 7. třídy
Dva světy
Z programu jsem si odnesl to, že si mám hlídat víc soukromí na sociálních sítích atd.,
žák 7. třídy